Röke IBK logo
Röke Innebandyklubb
Hässleholm
POJKAR 2011-2012

POJKAR 2011-2012 » Säsongsavslutning
 
Tid:tis 16 juni, 18:30 - 20:00
Plats:T4 Hallen klubblokal
Samling: T4-hallen
Aktivitetsinfo:Hej allihopa!

Vi tycker det är dags med säsongsavslutning med laget!
Därför är alla spelare inbjudan till T4-hallen, tisdagen 16/6 kl. 18.30. Det blir ingen vanlig träning denna kväll.
Beroende på hur vädret blir, avvaktar vi lite med att bestämma om vi ska grilla eller äta pizza. Det är ju ändå svensk sommar, så allt kan hända!
Men meddela gärna om ni kan vara med eller inte vara med.
Hoppas vi ses där ??

Med hälsningar Pernilla & Elin

<< Tillbaka

 
Sponsorer