Spontaninnebandy - fredag 8/4
2022-04-07 15:01

Spontaninnebandy - fredag 8/4

Förra veckans spontaninnebandyträff blev en stor succé. Cirka 20 barn fanns på plats, där det var lika många pojkar som flickor. Det var även tre manliga ledare och lika många kvinnliga på plats, där tjejerna var representanter från föreningens seniorlag. Förebilder behövs för de yngre, vilket D1/DU-spelarna verkligen bidrog med.

I morgon är det återigen fredag och en ny träff för spontaninnebandy!
Vi har en förhoppning om ett nytt stort antal barn, som vill spela innebandy och umgås med oss. Vid en större skara av barn kommer en miniturnering att hållas på småplan. Gärna med frivilliga målvakter.

Det finns även utrymme för passningsträning, prickskytte och annat skoj.
Självklart är vår klubblokal öppen för samtal och häng i sofforna tillsammans med sina kompisar.

Vi hoppas få se många bekanta ansikten, men också nya. ALLA är välkomna i #Rökefamiljen.

Hoppas vi ses på fredag!