Stötta Rökefamiljen

Röke Innebandyklubb är en klubb för alla, både stora som små. Vi värnar för att alla ska känna sig välkomna till vår rökefamilj.

För att vi tillsammans ska skapa en familjär gemenskap krävs det att vi alla hjälps åt. Vi kan hjälpas åt på flera olika sätt i föreningen, som till exempel ledare, styrelsemedlem, marknadsgrupp etc. För er som känner att dessa uppdrag inte passar er finns det andra sätt att bidra till Rökefamiljen. Här nedan är några exempel.

Vid intresse av ett större stöd och samarbete med Röke innebandyklubb. Vänligen kontakta Sara Dahlberg på ordforande@rokeibk.se
Stödmedlem

För endast 100 kr ger ni ert stöd till Röke IBK fortsatta utveckling.

Inträde ingår ej.

Ditt stöd gör skillnad.

Sponsorhuset
Tänk att kunna stödja på ett nätköp man ändå skall göra!

Sponsorhuset har som ambition att till att vi i Rökefamiljen ska tjäna pengar. Vad kan då vara enklare att kunna stödja på ett nätköp man ändå skulle ha gjort, utan att det kostar personen något extra? Det finns idag 639 välkända nätbutiker att välja mellan och alla skänker pengar till vald förening om man handlar via Sponsorhuset.

Hela 170,000 personer är medlemmar och handlar via Sponsorhuset vilket har inneburit att vi fått in 35,458,556 kr.

Se här hur sponsorhuset fungerar

Här är Rökefamiljens sida
Här aktiveras handla smart på din webbläsare

Gräsroten

Med Gräsroten fördelar Svenska Spel årligen 50 miljoner kronor till ungdomsidrotten och föreningslivet i Sverige. Men det är du och alla andra som spelar hos Svenska Spel som bestämmer till vilka föreningar som pengarna ska gå!

Det är enkelt att ansluta sig till Gräsroten. Välj upp till tre favoritföreningar som får ta del av pengarna. Det gör du enkelt på svenskaspel.se, i butik eller genom att ringa till Svenska Spels kundservice på 0770 - 11 11 11.

När du valt dina favoritföreningar spelar du som vanligt. Varje krona du lägger på ett spel omvandlas till 10 poäng som går till din favoritförening. Du kan bidra med upp till 40 000 poäng per månad. Du kan när som helst byta förening, men poängen du ”delat ut” stannar hos de föreningar du redan valt.

Gräsroten gäller vid spel på alla Svenska Spels spel (undantaget Vegas, Poker och Bolagsspel), oavsett om du spelar i butik, på webben eller i mobilen. Varje gång du spelar ger du poäng till din favoritförening.

Kostar inget att vara med

En gång om året (i oktober) räknas den stora poängpotten ihop. Ju fler poäng din förening har fått under året som gått, desto mer pengar ger det föreningen. Du hittar alla anslutna föreningar här. Det kostar inget att vara med i Gräsroten.

Stöd Rökefamiljen