Sportadmin

Sportadmin är motorn i vår digitala verksamhet.

Här administrerar vi vår hemsida, medlemsregister och verksamheten i stort.

Du som spelare eller förälder kan ta del av er kalender och kallelser till olika händelser i verksamheten.

En otroligt viktig del av kommunikationen och länken mellan spelare, ledare och föreningen.

Ladda ner appen på någon av nedan länkar och följ instruktionerna.

App store

Google play

Tack för att du underlättar kommunikationen i vår dagliga verksamhet!

Svensk innebandy

Här finns livescore, spelprogram, resultat och tabeller för all svensk innebandy, och alla som är på plats på matchen kan bidra till rapporteringen genom foto, film, livesändning, hejarop och kommentarer.

För åldersklasser med resultat och tabellräkning finns en snabb och enkel funktion för rapportering av mål och matchhändelser (om matchen inte live-rapporteras via iBIS).

Appen har avancerade funktioner för styrning av personlig integritet, och kan användas tryggt och säkert med beaktande av dataskydd, integritet och innebandyns värderingar.

App store

Google play

Följ oss gärna i sociala medier.

Här presenteras allt från de senaste nyheterna till spelarintervjuer och annan information som berör vår verksamhet.